تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های طب سنتی برای تغذیه روزداران+اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛روزه عبادت و تمرینی برای تحمل سختی‌هاست و روزه گرفتن در ماه های گرم سال بر سختی های  آن می افزاید و روش صحیح تغذیه در ماه رمضان یکی از موارد مهمی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد تا از عوارض جسمی و یا عصبی جلوگیری شود. در غیر اینصورت ممکن است عوارضی حاصل شود که یا روزه گرفتن را عامل آنها محسوب کنند و یا اثرات آن باعث عدم تداوم روزه گرفتن گردد.

برای اینکه بتوانید به راحتی سختی های این ماه را تحمل کنید راه های متفاوتی وجود دارد که مهمتری آن ها رعایت  رزیم غذایی مناسب در این ماه است و لذا در اینجا نسخه ای از طب سنتی را در اختیار شما می گذاریم تا به وسیله آن ماه رمضان را با سلامت کامل پشت‌سر بگذارید.

 افرادی که با گرفتن روزه دچار معده در د می شوند در هنگام سحر مقداری ترنجبین و خاکشیر را باهم مخلوط کنند و بخورند و موقع افطار یک لیوان عرض نعنا با نبات یا عسل میل کنند.
خوابیدن را به یک ساعت بعد از سحری موکول کنید و بلافاصله پس از صرف سحری نخوابید. در وعده سحری به هیچ وجه ماهی نخورید. افراد لاغر حتما باید سحری بخورند. سعی کنید از زولبیا و بامیه که از شیرینی مصنوعی تهیه شده اند استفاده نکنید. نان و پنیر و سبزی در راس افطار نباشد چون برای معده مضر  است. اگر می خواهید دهانتان در حین روزه داری بو نگیرد بعد ازمسواک آن را با آب و نمک بشویید. در وعده سحری به هیچ  وجه ماست نخوریدو سعی کنید حداقل در این ماه از روغن کنجد زیتون استفاده کنید. حتما در وعده غذایی خورش استفاده کنید.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های طب سنتی برای تغذیه روزداران+اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..