تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی: دعوای سیاسی مانع حل مسائل کشور

محسن رضایی: دعوای سیاسی مانع حل مسائل کشوربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توجه به معیشت و رفع مشکلات اقتصادی از جمله مهمترین مطالبات مردم در ادوار گذشته به خصوص در چند سال اخیر است، مساله ای که مقام معظم رهبری نیز بر آن بسیار تاکید داشته اند و سالهای متمادی در راس شعار کشور کلمه اقتصاد و توجه به آن را گنجاندند.

حساسیت برنامه های اقتصادی و توجه به تامین معیشت و زندگی مردم برای رسیدن به رفاه باید دغدغه مسوئلین هر کشوری باشد  اما متاسفانه برخی از حواشی در این حوزه که تبدیل به متن اصلی ماجرا شده است برخی مسئولان را از راه اصلی رفاه اقتصادی و تامین معیشت مردمی در شرایطی نرمال دور کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست توییتری خود نسبت به دعواهای سیاسی که مانع از حل مسائل اصلی کشور است واکنش نشان داد.

محسن رضایی در پست خود نوشت: "دعوای سیاسی نمی‌گذارد مسائل اساسي كشور از جمله معيشت و اقتصاد حل شود.

محسن رضایی: دعوای سیاسی مانع حل مسائل کشور 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی: دعوای سیاسی مانع حل مسائل کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..