تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به شهر رم، رویای شکموها + عکس

اگر به رم سفر کردید، حتما در آنجا پاستا، پیتزا، شیرینی و بستنی سنتی میل کنید که وقتی به خانه بر می‌گردید، حسرت آنها را نخورید.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ اگر به علتی مثل جا ماندن از پرواز هوایی یا دلیل دیگری مجبور شدید فقط یک روز در شهر رم پایتخت ایتالیا بمانید، توصیه می کنیم که تا می‌توانید در این شهر زیبا گردش کرده و همه گونه از خودتان پذیرایی کنید. چرا؟ برای این که آنجا رم است و شاید دیگر موقعیتی برایتان پیش نیاید تا بتوانید غذاها و خوراکی‌های خوشمزه این شهر را دوباره امتحان کنید.

یک صبحانه مقوی و سبک

برای صبحانه بهتر است که سراغ کیک و شیرینی‌جات نروید و روز خود را با غذاهایی با ترکیب سبزیجات شروع کنید تا بتوانید انرژی لازم برای قدم زدن طولانی در این شهر را داشته باشید. برای این که زیاد معطل نشوید، سراغ رستورانی بروید که پاستا و سس گوجه فرنگی (پومودورو) ایتالیایی داشته باشد.

از خوردن بستنی جلاتوی ایتالیایی غافل نشوید

بعد به واجب است که است که از میدان سن پیترو و کلیسای مشهوری به همین نام در واتیکان بازدید کنید. این بازدید حتما شما را گرسنه می کند. پیشنهاد ما برای ناهار پیتزای سنتی مارگاریتا است. فقط خودتان را خیلی سیر نکنید، چرا که واقعا حیف است از پل قدیمی «جلاتریا» در این شهر دیدن نکرده بستنی‌های سنتی «جلاتو» را در آنجا امتحان نکنید.

خوردن کیک و شیرینی هنگام گردش در شهر و دیدن مناظر لطف خاصی دارد

پس از دیدار از کوچکترین کشور دنیا، موقع آن است که به مرکز شهر رم برگردید. مطمئن شوید که در راه بازگشت حتما قدم‌های بلند بردارید و در راه خود به شهر دیدار از معبد خدایان پانتئون (Pantheon) و آب نما و چشمه تروی (Trevi Fountain) را که یکی از مهمترین جاذبه‌های توریستی این شهر است از یاد نبرید. اگر در بین راه احساس گرسنگی کردید، سراغ یکی از نانوایی‌های محلی بروید و یک شیرینی کانولی (نوعی شیرینی سیسیلی) میل کنید. حتما پس از مدت کوتاهی دوباره هوس یکی از این شیرینی‌های خوشمزه را می‌کنید.

پس از برگشت اگر هنوز شکمتان جایی برای غذا داشت، به فکر شام باشید

سعی کنید بعد از غروب آفتاب کنار چشمه و آب نمای تروی باشید. آنجا شب‌ها واقعا دیدنی است. منظره فواره ها و مجسمه ها شبها خیلی خاطره‌انگیز‌تر از روز است. در آنجا می‌توانید تعداد زیادی رستوران پیدا کنید که چند تا از بهترین غذاخوری‌های رم هم جزء آنها هستند. یک پیتزا فروشی معروف به نام آموره (Amore) در آنجا هست که پیتزاهای خوشمزه و معروفی به شکل قلب می‌پزد اما بهترین غذای آن پاستای کاربونارا (Pasta Carbonara)، یکی از غذاهای خاص رمی‌ها است.

پاستا کاربونارای اصلی ایتالیایی بر خلاف نوع آمریکایی آن که سس خامه‌ای دارد، سس اش با زرده تخم مرغ و سس پنیر درست می‌شود. این همان کاربونارایی است که در رستوران آموره سرو می‌شود و مزه‌اش شگفت انگیز است. بقیه غذاهای این رستوران هم عالی هستند. پس سعی کنید حتما سری به آنجا بزنید.

شهر رم، رویای شکموها

به هر حال اگر اهل غذا خوردن باشید و به رم بروید، به هیچ‌وجه به شما بد نمی‌گذرد. حتی رستوران‌های کوچک کنار پیاده‌روهای کوچه خیابان‌های رم هم غذا‌هایی عالی دارند. دوباره تاکید می‌کنیم که اگر به رم سفر کردید، حتما تا آنجایی که می‌توانید در آنجا پاستا، پیتزا، شیرینی و بستنی سنتی بخورید که وقتی به خانه بر می‌گردید، حسرت آنها را نخورید.

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به شهر رم، رویای شکموها + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..