تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های تماشایی از اقوام دنیا

در گوشه و کنار کره زمین اقوام و نژادهای گوناگونی با سنن، رسوم، فرهنگ، شیوه زندگی و غیره زندگی می کنند. سفر به محل زندگی برخی از این اقوام برای اغلب ما دشوار است.عکاسان حرفه ای نشریه معتبر نشنال جئوگرافیک ( National Geographic) با سفر به نقاط مختلف کره زمین این کار را برای ما آسان کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ دیدن تصاویر اقوامی که درکشورهای مختلف زندگی می کنند همواره برای تعدادی از کاربران جذاب است. حتی مشاهده عکس هایی جالب از مردمی که در کشورهایی سکونت دارند که سفر به آنها چندان دشوار نیست نیز می تواند سرگرم کننده باشد. در این گزارش تصویری 10 عکس از اقوام مختلف دنیا ارائه می شود.

1- پسربچه به طنابی آویزان شده و در آبهای رودخانه نیجر در مجاورت شهر نیامی ، پایتخت نیجر بازی می کند، عکاس: Jérôme Gence .

2 - پاراشیوا 80 ساله در خانه اش در روستای گورا هومورولویی در نزدیکی شهر سوسئاوا رومانی کتاب دعا می خواند. خانه او فاقد برق است و باید زیر نور شمع دعا را بخواند. خوشبختانه به رغم سنش پیرزن نیازی به عینک ندارد، عکاس: Radu Dumitrescu .

3 - زنان مسلمان اندونزیایی در حال فرضیه نماز در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع استقلال شهر جاکارتا، عکاس: pradeep raja .

4 - چهره خندان یک راهب بودایی در نزدیکی معبد تاشی لهونپو تبت، عکاس: mattia passarini .

5 - خانواده ای روستایی در کلبه شان در روستای کوچکی در وویوان استان جیانگسی چین، عکاس: Hua Zhu .

6 - دختر جوان ژاپنی در شیبویا در حومه توکیو، عکاس: Akiomi Kuroda .

7 - مسافران قاچاقی قطار در داکا بنگلادش، عکاس: Mauro De Bettio .

8 - فروشنده آب در جودپور صحرای راجستان هند، عکاس: CHELSEA NIX .

9 - دو خواهر بومی قوم گویشین در واشارایی کو ، ایالت آلاسکا آمریکا ، عکاس: Allison Minto .

10 - زن روستایی ویتنامی محصولات مزرعه خانوادگی را برای فروش به شهر هانوی آورده و از فرصتی کوتاه برای خوردن غذایش استفاده می کند، عکاس: Carlos Andrés rubio cruz .

منبع: نشنال جئوگرافیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های تماشایی از اقوام دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..