تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروهای بدفروش‌ 50 میلیونی بازار را بشناسید! +تصاویر

تصور کنید: شما خودرویی می‌خرید و از آن استفاده می‌کنید، چند ماه یا چند سال آن را خوب نگه‌داری می‌کنید، اما هنگام فروش خودرو، دردسر آغاز می‌شود!

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ فروش خودرو شاید در ابتدا برای خریداران فاکتور مهمی نباشد، اما کمی به آینده فکر کردن و تفکر در مورد روزی که آن­ها نیز در جایگاه فروشنده خواهند بود، شاید خریداران را به این فکر وادارد تا در هنگام خرید خودرو به فروش آن نیز بیشتر توجه نمایند.

در ادامه به معرفی بد فروش‌های 50 میلیونی بازار پرداخته‌شده است.

پیکانتو: کیا پیکانتو که کوچک‌ترین محصول شرکت کیا ازنظر ابعاد بوده و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین خودروها در اروپا است؛ بااین‌وجود تولید 2012 این خودرو (وارداتی و شرکتی) که با قیمت تقریبی 50 میلیون در بازار معامله می‌شود در رده خودروهای بد فروش بازار قرار دارد. این خودرو به دلیل جثه کوچک و مصرف سوخت کم، توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند.

مگان: این خودرو در سال 1385 و توسط شرکت پارس‌خودرو وارد بازار کشور شده و دارای مدل‌های 1600 و 2000 است. خودرو مگان که پس از تندر 90 به بازار آمد، به دلیل دریافت بازخورد مثبت مردم از رنو تندر و همچنین چهره‌ای به‌مراتب موجه‌تر از تندر90، موجی از استقبال را سوی خود جلب کند. مدل 1600 و تولید سال‌های 89 و 90 دارای قیمتی حدود 50 میلیون بوده و جزو بد فروش‌های بازار محسوب می‌شود.

تویوتا یاریس: یاریس نیمه‌فول تولید سال­ 2008 قیمتی حدود 50 میلیون داشته و این خودرو نیز بد فروش است. این خودرو نیز در 2 موتور و همچنین 2 مدل بدنه هاچ بک و سواری تولید می‌شود که در عین بد فروش بودن، خودرویی بسیار مقبول و مناسب است.

کوراندو­ بن­‌رو: این خودرو شاسی‌بلند که محصولی از شرکت سانگ یانگ است که در چند نسل به‌صورت متوالی تولید و روانه بازار کرده و تاکنون پیشرفت‌های چشم‌گیری هم داشته است. این خودرو در مرحله نام‌گذاری، با هدف‌گذاری معرفی این محصول با عنوانی غرورآمیز، به نام Korando ترکیبی از کلمات Koreans can do به معنی "کره‌ای‌ها می‌توانند" نام گرفت. قیمت خودرو کواراندو با تولید سال 1387 حدود 49 میلیون تومان است.

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروهای بدفروش‌ 50 میلیونی بازار را بشناسید! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..