تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط 4 سرخابی در لیست کی‌روش هستند؟

صراط: به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش این بار قصد دارد تیمش را کمی متفاوت به مصاف ازبکستان بفرستد.

به گزارش خبرآنلاين؛ تيم ملي فوتبال كشورمان در ديدار پيش روي خودش در مقدماتي جام جهاني ٢٠١٨ روسيه يكي از حساس ترين بازي هاي اين مرحله برابر ازبكستان را برگزار خواهد كرد. ديداري كه از هر نظر براي فوتبال ما قابل اهميت است و برد در اين مسابقه به منزله صعود تيم ملي براي دومين بار متوالي خواهد بود. كارلوس كي روش هم تيم خودش را از مدت ها قبل به اردو برده تا با آمادگي هر چه بيشتر مقابل ازبك ها حاضر شوند. او در اردوي تهران از بازيكنان ايراني شاغل در ليگ دعوت كرد و لژيونرها به همراه بازيكنان تيم هاي آسيايي مشغول فعاليت براي باشگاه شان بودند. در ابتدا به نظر مي رسيد كه كارلوس بعد از بازي هاي دور برگشت ليگ قهرمانان، دوباره از بازيكنان سابق مخصوصا پرسپوليسي هاي پر تعداد دعوت به عمل بياورد. اما انگار او قصد چنين كاري را ندارد و مي خواهد اين بار تيمش را متفاوت تر راهي اردو بازي ازبكستان كند. كي روش قصد دارد همين بازيكنان كه در اردو مدتي است زير نظرش تمرين مي كنند را به همراه لژيونرهاي هميشگي در ليست نهايي جاي دهد. به اين ترتيب تفاوت اصلي تركيب تيم ايران براي ديدا آينده عدم حضور همه ملي پوشان پرسپوليسي است. با اين احتمال كه بيرانوند و سيدجلال شايد تنها سرخپوش هاي تيم ملي باشند و در مقابل دو بازيكن هم از استقلال در ليست او حضور خواهند داشت. اتفاقي كه باعث مي شود چندي از بازيكنان هميشه ملي پوش پرسپوليس فرصت حضور در جشن صعود را از دست بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط 4 سرخابی در لیست کی‌روش هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..