تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزشی قرآن در مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع)، دوره‌های آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) دوره‌های آموزش تخصصی قرآن کریم را در سه رشته صوت، لحن و تجوید ویژه تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌کند.
این دوره آموزشی هر هفته جمعه‌ها، ساعت 18:30 با حضور سیدکاظم محسنیان، قاری ممتاز کشور همراه با کرسی تلاوت قرآن کریم و اهدای جوایز برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به نشانی شهرری، خیابان شهید غیوری، کوچه امیری، مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع) مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33393327 داخلی 102 تماس بگیرند.
سعید امینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزشی قرآن در مؤسسه قرآن و عترت بیت‌الامیر(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..