تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار موبایلی «قرآن سراج» منتشر شد

گروه هنر: نرم‌افزار موبایلی «قرآن سراج» شامل متن، ترجمه، تفسیر و صوت قرآن بوده و در بستر اندروید در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تولید و به‌صورت رایگان ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از قم، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اپلیکیشن قرآن سراج، توسط پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت رایگان منتشر شد.

نرم افزار موبایلی قرآن سراج شامل متن، ترجمه، تفسیر و صوت قرآن بوده و در بستر اندروید در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) تولید و به صورت رایگان ارائه شده است.

در این نرم‌افزار دو ترجمه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و ترجمه مترجم بزرگ قرآن جناب آقای سیدمحمدرضا صفوی به عنوان روزآمدترین، روان ترین و پرمخاطب‌ترین ترجمه قرآن مورد استقبال علاقه‌مندان به قرآن، ارائه شده است.

مهمترین محتوای نرم افزارشامل؛ متن قرآن کریم، ۷ ترجمه فارسی، ۳ ترجمه به زبان‌های خارجی، ۲ تفسیر المیزان و نمونه؛ ترجمه سیدمحمدرضا صفوی، ترتیل ۶ قاری برجسته بصورت کامل؛ ترتیل بیش از ۷۰ قاری بصورت آیه به آیه (ایات و ترجمه) و ۶ ترتیل کامل سوره‌های قرآن است.

مشاهده متن قرآن همراه با ترجمه به صورت زيرنويس، دارای گرافیک انیمیشنی زیبا، امکان دانلود مستقيم صوت‌هاي قرآن و تفسير، نمایش متن قرآن بر اساس شماره جزء و آیه، افزودن یک آیه به لیست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی راحت‌تر و ... برخی از مهمترین امکانات نرم‌افزار است.

علاقه‌مندان جهت دانلود و استفاده از نرم‌‌افزار، می‌توانند به آدرس https://cafebazaar.ir/app/ir.seraj.quran/?l=fa مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار موبایلی «قرآن سراج» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..