تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استرالیا ۳۰ نظامی دیگر به افغانستان اعزام خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «ماریس پاین» وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد که  کشورش ۳۰ نظامی دیگر را برای پیوستن به نیروهای ناتو در افغانستان، به این کشور اعزام خواهد کرد.

لازم به ذکر است که چندی پیش دبیر کل ناتو از تمام ۲۸ عضو خود خواست تا نیروهای خود را در افغانستان افزایش دهند.

در پی این درخواست «مالکوم ترنبول» نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که درخواست ناتو برای افزایش نظامیان بیشتر در افغانستان را مورد بررسی قرار خواهیم داد، چرا که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نیز در حال بررسی افزایش چند هزار نیروی آمریکایی در افغانستان است.

همچنین گفتنی است که استرالیا عضو ناتو نیست اما به عنوان متحد آمریکا از سال ۲۰۰۲ تاکنون نیروهای این کشور در افغانستان حضور دارند.

 استرالیا هم اکنون ۳۰۰ نظامی در افغانستان دارد که به آموزش و مشورت دهی به نیروهای امنیتی افغانستان می پردازند.

شایان ذکر است که چندی پیش نیز «ترزا می» نخست وزیر انگلیس نیز پس از دیدار با «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو اعلام کرد که در پاسخ به درخواست ناتو، انگلیس ۱۰۰ نظامی خود را به افغانستان اعزام خواهد کرد.

پیش از این نیز در پی درخواست «جان نیکلسون» فرمانده‌ نیروهای آمریکایی در افغانستان، پنتاگون اعلام کرد که به زودی ۱۷۰۰ نیروی تازه نفس به افغانستان اعزام می کند.

از سوی دیگر، رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات ارشد نظامی آمریکا اعلام کردند که این کشور در حال بررسی اعزام  ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ نیروی دیگر به افغانستان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استرالیا ۳۰ نظامی دیگر به افغانستان اعزام خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..