تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت های بین المللی و کشوری در استان های مرزی برگزار می شود

به گزارش ایرنا ایرج رحمانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج افزود: مسئولان ورزشی استان ها در راستای پیشرفت و اعتلای ورزش، باید با روسا و اعضای فدراسیون های ورزشی در بحث فنی و تجهیزاتی ارتباط برقرار و از توانایی ها و ظرفیت های آنان استفاده کنند.
وی گفت: نگاه و اولویت وزارت ورزش و جوانان در بحث مسئولیت های مهم، به نیروهای درون سازمانی است و با تمام توان از نیروهای تلاشگر خود حمایت می کند.
او به واگذاری اماکن ورزشی (ماده 88 ) اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات موجود در این بخش باید به سمت اصلاح و درست اجرا کردن آن در استان ها پیش برویم.
مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان به دیدار خود با استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان نیز اشاره و اظهار کرد: در این دیدارها، وضعیت اعتبارات بخش های مختلف استان و پروژه های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.
رحمانی ادامه داد: تمامی مشکلات و موانع ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت و به صورت مکتوب به وزیر ورزش و جوانان انعکاس داده خواهد شد.

** کمک 16 میلیارد ریالی به هیأت های ورزشی سطح استان در سال 95
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه گفت: در سال 95 از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان، برگشتی ماده 88 و نمایندگان مجلس، به هیأت های ورزشی استانی و شهرستانی 16 میلیارد ریال کمک شده است.
حامد جولائی با اشاره به اینکه کردستان در سال 93 با قرار گرفتن در منطقه سه کشور و ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، در جایگاه نهم قرار گرفته بود ادامه داد: این رتبه در سال 94 با توجه به تلاش دستگاه ورزش و جوانان به رده ششم ارتقا یافت.
او افزود: به طور قطع با روند رو به رشد بخش های مختلف در سال 95، اداره کل ورزش و جوانان کردستان یکی از عناوین اول تا سوم را در منطقه سه کشور کسب خواهد کرد.
وی به رشد وضعیت قهرمانی و همگانی بخش بانوان در استان کردستان اشاره کرد و گفت: حوزه جوانان در چند ماهه آخر سال 95 نیز به رشد 400 درصدی رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در سال 92 اعتبارات بخش عمرانی 170 میلیارد ریال بود که در سال 95 با جهش بسیار خوبی، به0 45 میلیارد ریال افزایش یافت.
جولائی به مشکلات اصلی ورزش کردستان گریزی زد و گفت: خوابگاه 400 نفری و سالن 6 هزار نفری سنندج، یکی از موانع مهم در ورزش استان به شمار می رود که مانع پیشرفت ورزش در کردستان شده است.
او ادامه داد: با وجود مشکلات زیر ساختی در استان، سال گذشته، 70 رویداد مهم ورزشی شامل مسابقات، لیگ ها و مناطق کشوری و چهار میزبانی بین المللی در استان کردستان برگزار شد.
جولائی خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه استان گفت: طبق آئین نامه دولت موظف هستیم یک درصد از اعتبارات خود را به هیأت های ورزشی اختصاص دهیم؛ بنابراین هیأت ها می توانند به طرق مختلف برای گذارندن امور خود درآمدزایی کنند.
وی افزود: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با فرمانداران در خصوص جذب اعتبارات شهرستانی تعامل لازم را داشته باشند تا بتوانیم زیر ساخت های ورزشی را یکی پس از دیگری به بهره برداری برسانیم.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت های بین المللی و کشوری در استان های مرزی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..