تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مرگبار کامیون با عابر پیاده در تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ گفت: یک عابر پیاده (زن 50 ساله) بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در تقاطع خیابان نیاوران و کامرانیه تهران جان خود را از دست داد.

تصادف دردناک زن 50 ساله با کامیون

سرهنگ محمد رازقی : ساعت 15:15 حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده در تقاطع خیابان نیاوران و کامرانیه به مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ اعلام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون میکسر به هنگام حرکت و بدلیل عدم توجه راننده، با یک زن 50 ساله (عابر پیاده) برخورد کرد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بدلیل شدت جراحات وارده، زن میانسال جان باخت.
وی به شهروندان توصیه کرد به هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین رانندگی و توجه کافی به جلو رانندگی کنند. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:irna.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مرگبار کامیون با عابر پیاده در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..