تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریه علنی رئیس اصلاح‌طلب بخاطر لو رفتن پشت پرده لیست امید

افشای پشت پرده لیست امید که بر اساس آورده مالی هر یک از نامزدها برای قرار گرفتن در لیست بوده است، این روزها اعتبار جریان اصلاحات و رهبران آنرا به کلی در انظار عمومی مخدوش کرده است و مردم احساس می کنند بر سر رای آنها در پشت پرده بیزینسی سنگین صورت گرفته است و برخی رهبران جریان اصلاحات از قبال این لیستها منابع مالی زیادی به جیب زده اند.

به گزارش بی‌باک، محمدرضا عارف رییس شواریعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان که این روزها بخاطر افشا شدن پشت پرده مهندسی مالی لیست شورای شهر وضعیت دشورای پیدا کرده است، در جلسه‌ای علنی تنها راه را گریه کردن دید!

محمد رضا عارف در اکثر جلسات و همایش ها و ضیافت ها که حضور پیدا می کند با پرسش هایی درباره چگونگی بستن لیست امید در شورای شهر، معیارها و امتیازات کاندیداها و مهندسی لیست توسط یک حلقه سیاسی مواجه می شود.

رییس فراکسیون امید در مجلس، که در برابر تناقضات موجود در لیست، اظهارات برخی اعضای شورایعالی مبنی بر دستکاری در امتیازات کاندیداها و جابجایی آنها با پیشنهادات مالی و همچنین چگونگی انتخاب فهرست 42 نفره پاسخ قانع کننده ای ندارد عصر پنجشنبه در همایش سلامت شهر امید که به میزبانی ناهید خداکرمی، عضو لیست امید و با حضور تعداد زیادی از شاغلان حرفه ای مامایی در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده بود، اظهار کرد که خودش نیز بعنوان رییس شورایعالی سیاستگزاری اصلاح طلبان فقط 24 ساعت زودتر از سایرین از لیست 42 نفره مطلع شده است.

عارف که تحت فشار زیادی ناشی از انداختن مسئولیت مهندسی لیست به گردن او قرار دارد، در حین توضیح موضوع دچار گریه شد و در سخنرانی وی چنددقیقه بدلیل گریستن عارف اختلال ایجاد شد.

گفتنی است؛ افشای پشت پرده لیست امید که بر اساس آورده مالی هر یک از نامزدها برای قرار گرفتن در لیست بوده است، این روزها اعتبار جریان اصلاحات و رهبران آنرا به کلی در انظار عمومی مخدوش کرده است و مردم احساس می کنند بر سر رای آنها در پشت پرده بیزینسی سنگین صورت گرفته است و برخی رهبران جریان اصلاحات از قبال این لیستها منابع مالی زیادی به جیب زده اند. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریه علنی رئیس اصلاح‌طلب بخاطر لو رفتن پشت پرده لیست امید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..