تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش پیام ویدئویی تلگرام روی آدرس اینترنتی

نمایش پیام ویدئویی تلگرام روی آدرس اینترنتیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید تلگرام به یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران تبدیل شده است. یکی از قابلیت هایی که تلگرام به تازگی در نسخه 4.0 خود اضافه کرده است، قابلیت ارسال پیام ویدئویی است. به این وسیله شما می توانید به وسیله دوربین جلوی گوشی خود، پیام ویدئویی ضبط و همانند گیف ارسال کنید.

ارسال پیام ویدئویی همانند ارسال صدا (voice) است. شما می توانید با نگهداشتن دست خود روی دکمه ارسال ویدئو، همانند ارسال صدا در همان لحظه تصویری از خود ضبط و برای دیگران ارسال کنید. پیام ویدئویی را می توانید به صورت شخصی برای یک فرد، در گروه ها و در کانال ها ارسال کنید.

اگر پیام تصویری خود را در کانال منتشر کردید می توانید آن پیام را به صورت آدرس اینترنتی برای دیگران ارسال کنید. نکته قابل توجه این است که دیدن و اشتراک گذاری این ویدیو ها بر روی این آدرس اینترنتی برای همه آزاد است و نیاز نیست بازدیدکننده حتما عضو تلگرام باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش پیام ویدئویی تلگرام روی آدرس اینترنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..