تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت اختلافات مدیریتی در تراکتورسازی

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه تراکتورسازی علاوه بر محرومیت از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، حالا درگیر مشکلات مدیریتی هم شده است.

صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری امتیاز این باشگاه مطرح شده بود اما ناصر شفق، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی مدارکی مبنی بر در اختیار داشتن مالکیت این باشگاه ارائه داده است. در همین راستا سعید عباسی روز پنج‌شنبه هفته گذشته به دیدار حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال رفته و جلسه‌ای 4 ساعته با او برگزار کرده است.

عباسی که رابطه تیره و تاری با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دارد از هیئت مدیره این باشگاه کنار گذاشته شده و به نظر می‌رسد در تلاش است رأی نهایی به ضرر مدیرعامل فعلی صادر شود.

شنیده می‌شود عباسی قصد دارد به شفق کمک کند تا در این پرونده پیروز شود و باشگاه تراکتورسازی را از دست آجورلو و همکارانش بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت اختلافات مدیریتی در تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..