تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار خبر دروغ در واتس اپ دو شهر هند را به آشوب کشید

انتشار خبر دروغ در واتس اپ دو شهر هند را به آشوب کشید

پس از انتشار این خبر در واتس اپ، حملاتی به چندین مرد در شرق هند رخ داد که به مرگ هفت نفر انجامید.

نتایج بررسی ها نشان از این دارد که هر هفت نفری که کشته شده اند، افرادی بی گناه بوده و هیچ دخالتی در ربایش کودکان نداشته اند. 

گفتنی است؛ فیلم هایی که از حملات مذکور منتشر شده نشان می دهد گروه هایی متشکل از حداکثر 500 نفر به افرادی حمله کرده اند و آنها را عمدا به قتل رسانده اند. 

این در حالی است که در محل وقوع این جنایات حتی یک مورد کودک ربایی رخ نداده است.

پلیس هند هنوز پی نبرده است که فرد یا افرادی که این خبر دروغ را از طریق واتس اپ برای اولین بار منتشر کرده اند چه کسانی هستند و 

تحقیقات در این زمینه در جریان است. 

لازم به ذکر است؛ تاکنون 5 نفر در روستای Jamshedpur در ارتباط با این قتل ها دستگیر شده اند و 17 نفر دیگر نیز مظنون به مشارکت در این قتل ها هستند. 20 نفر دیگر نیز به همین دلیل در Jharkhand دستگیر شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار خبر دروغ در واتس اپ دو شهر هند را به آشوب کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..