تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 82 کیلو تریاک در پایانه جنوب تهران

کشف 82 کیلو تریاک در پایانه جنوب تهرانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ وحید زرین کلاه گفت: در پی تحقيقات ماموران پايگاه دهم اين پليس مشخص شد که چهار تن از قاچاقچيان مواد مخدر به نام های "ح"؛ "غ"؛"ع" و "الف"؛ با همکاری هم قصد داشتند مقادير قابل توجهی مواد مخدر را به وسيله يک دستگاه اتوبوس به پايانه جنوب تهران منتقل کنند. 

زرين کلاه افزود: نتيجه تحقيقات به مرجع قضایی منعکس و متعاقب آن دستور دستگيري متهمان و بازرسی از خودروی آنها صادر شد که بلافاصله ماموران پايگاه دهم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای دستگيری متهمان به محل اعزام شدند. 

وی خاطر نشان کرد: در ادامه در یک عملیات پیچیده و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران موفق شدند خودروی متهمان را در پايانه جنوب شناسايی و هر چهار متهم را دستگير و به همراه خودرو برای تحقيقات بيشتر به پايگاه دهم پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت منتقل کنند. 

جانشين پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت تصريح کرد: هر چهار متهم در بازجويی‌های انجام شده به جرايم خود مبنی بر قاچاق و توزيع مواد مخدر اعتراف کرده و در بازرسی از اتوبوس 82 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه‌ای در باک گازوييل خودروی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. 

سرهنگ زرين کلاه در پايان گفت: هر چهار متهم پس از تکميل پرونده در اختيار دادسرای عمومی و انقلاب ناحيه 20 تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 82 کیلو تریاک در پایانه جنوب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..