تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید دفن قربانی «تب کریمه کنگو» در اصفهان

کد خبر: ۵۴۰۱۱۰

۲  بازدید

محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفتگو با خبر ۲۱،دفن یک قربانی تب کریمه کنگو داخل وکیوم و تابوت پلاستیکی را تایید کرد.

کانال روزنامه ایران: محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفتگو با خبر ۲۱ با تایید دفن یک قربانی تب کریمه کنگو داخل وکیوم و تابوت پلاستیکی گفت: دفن قربانیان این بیماری باید در شرایط بهداشتی ویژه‌ای انجام شود. باید افرادی از تیم بهداشتی که به کار دفن آشنایی دارند انجام دهند، ضمن اینکه از آن‌ها هم باید محافظت شود.

همانطور که ترشحات بیمار می‌تواند پزشک و کادر درمانی را آلوده کند، کسی که کار دفن را می‌کند هم ممکن است با تماس با ترشحات جسد، به این بیماری مبتلا شود. اما در کفن و دفن همه ضوابط شرعی با توجه به نظر و تایید علما و مراجع مد نظر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید دفن قربانی «تب کریمه کنگو» در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..