تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواستگاری دختر جوان از ستاره مشهور فوتبال با پوشیدن لباس عروس +عکس

روز نو :

 تیم فوتبال آ.اس‌رم ایتالیا روز گذشته در سالن ورزشی خود تمریناتش را انجام داد. در این تمرین رم اتفاق عجیبی افتاد و آن حضور یک هوادار چینی رم با لباس عروس بود که از فرانچسکو توتی، اسطوره 40 ساله جالوروسی خواستگاری کرد!

 

این هوادار چینی جالوروسی در دستش یک تابلو داشت که در آن نوشته شده بود از 12 سالگی می‌خواسته با توتی ازدواج کند و امروز برای خواستگاری آمده است. توتی در زمان آمدن این هوادار در محل تمرین حضور نداشت ولی اسپالتی، سرمربی رمی‌ها از او استقبال گرمی کرد و او را به داخل سالن تمرین راه داد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواستگاری دختر جوان از ستاره مشهور فوتبال با پوشیدن لباس عروس +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..