تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه «سی سوال سی هدیه» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه «سی سوال سی هدیه» ویژه ماه مبارك رمضان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام محمد کریمی با اعلام این خبر، اظهار کرد : افزایش آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به آیات و روایات در خصوص نماز، از اهداف برگزاری این مسابقه است. 

وی افزود : علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده سوالات مسابقه به سایت shahrekord.namaz.irمراجعه کنند. 

کریمی گفت : علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه عدد گزینه‌های صحیح را در قالب یك عدد 30 رقمی به سامانه پیامكی ستاد اقامه نماز  به شماره 300086280381ارسال کنند. 

وی خاطرنشان کرد : آخرین مهلت ارسال پیامك پایان ماه رمضان است که به قید قرعه به 30 نفر از شركت‌كنندگان هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه «سی سوال سی هدیه» در چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..