تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش آوانگارد هرشب در ساری

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری از اجرای نمایش اخلاقی اجتماعی«آوانگارد» هر شب از هفتم الی سیزدهم در سالن سلمان هراتی ساری خبر داد.

حمیدر ضا عشریه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساری در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری خبر داد.
وی افزود: این نمایشگاه از هفتم خرداد ماه با 32 غرفه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد ساری بر پا است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این نمایشگاه با 32 غرفه  و با حضور 28  ناشر از استانی و کشوری با داشتن غرفه های مختلف از قبل؛ غرفه محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، صنایع دستی، ایستگاه نقاشی، غرفه کتابت وحی تا روز سیزدهم برای علاقه‌مندان از ساعت 17 الی 24  دایر است.
وی افزود: هرشب تا پایان برپایی نمایشگاه قرآن و عترت نمایش «آوانگارد» با موضوع اجتماعی و اخلاقی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران اجرا می شود.
عشریه اظهار کرد: در این نمایش آقایان سینا قاسمی، سامان صادقی و نیز  ندا حبیبی به ایفای نقش  پرداخته و ابن نمایش با نویسندگی فاطمه مکاری و کارگردانی آصف بادام و سامان صادقی هر شب به روی صحنه می‌رود.
وی افزود: در این افتتاحیه از کتاب سوره ملک به زبان هنری لاتین از علی رضا اکرمی خوشنویس برجسته مازندرانی رونمایی شد.
حمیدرضا گلمحمدی تواندشتی

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری اظهار کرد: خانواده‌ها با سوق دادن فرزندانشان به این نمایشگاه آنها را با آثار قرآنی آشنا و علاقه‌مند کند.
اجرای نمایش آوانگارد هرشب در ساری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش آوانگارد هرشب در ساری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..