تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11تن گوشت مرغ فاسد در شهرستان زرندیه معدوم شد

مدیر دامپزشکی شهرستان زرندیه گفت: 11تن گوشت مرغ فاسد شده در این شهرستان کشف و با حکم دادستانی معدوم شد.

آفتاب‌‌نیوز :

علی نقیبی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این میزان گوشت غیرقابل استفاده، طی 2 مرحله جداگانه در بازرسی های انجام گرفته کشف شد.

وی اظهار کرد: پنج تن و 500 کیلو گرم گوشت مرغ فاسد در یک مرحله در حین گشت زنی بازرسین شبکه از یک خودرو کشف که بلافاصله با حکم دادستانی معدوم شد.

نقیبی تصریح کرد: محموله دیگر کشف شده نیز به صورت قطعه شده از یک کارگاه بسته بندی مرغ در این شهرستان کشف شد.

مدیر شبکه دامپزشکی زرندیه اظهار کرد: این محموله توسط خریدار مرجوعی شده بود و به دلیل اینکه در کارگاه بسته بندی مرغ قرار داشت با حضور بازرسین شبکه دامپزشکی شهرستان شناسایی و پس از ارسال به مرکز استان و انجام آزمایش های لازم با حکم دادستان شهرستان معدوم شد.

شهرستان زرندیه با مرکز مامونیه و جمعیت 64 هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11تن گوشت مرغ فاسد در شهرستان زرندیه معدوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..