تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متیس: جنگ احتمالی با کره شمالی فاجعه بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌بی‌اِس نیوز، جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که جنگ احتمالی با کره شمالی در صورتی که به این مرحله برسد فاجعه بار خواهد بود.

متیس در برنامه «رو در رو با ملت» در شبکه سی‌بی‌اِس نیوز گفت: کره شمالی برای بسیاری از کشورها اعم از ژاچن، روسیه و چین تهدید به شمار می آید.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم این موضوع را از طُرق دیپلماتیک حل و فصل کنیم، درگیری با کره شمالی ممکن است بدترین نوع جنگی باشد که بسیاری از افراد تا کنون دیده‌ اند.

وزیر دفاع آمریکا افزود: آن ها در سخنان خود به صراحت بسیاری از مطالب را بیان کردند؛ ما نمی توانیم صبر کنیم تا موشک های بالستیک شان با کلاهک هسته ای آشکار شوند و سپس بگوییم الان همه چیز مشخص شده است.

وی در ادامه، کره شمالی را در مرحله ای توصیف کرد که به عنوان تهدید مستقیم برای واشنگتن محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متیس: جنگ احتمالی با کره شمالی فاجعه بار خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..