تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل «داروپخش» اردبیل تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش عصر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه، می‌توان تا اواخر تابستان امسال شاهد بهره‌برداری از آن بود.

وی افزود: پل قدس اردبیل نیز که با هدف کاهش ترافیک محدوده ایستگاه سرعین اجرا می‌شود، پیشرفت ۳۰ درصدی داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد رینگ اول آن تا ۱۵ تیر ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

خدابخش تأکید کرد: با توجه به اجرای مطلوب پروژه پل قدس ضروری است مشاور طرح از کمربندی اردبیل نیز بازدید کرده و راهکارهای رفع مشکلات این پروژه را اعلام کند.

استاندار اردبیل متذکر شد: تقاطع نیار نیز به شکل مطلوبی اجرا شده و لازم است با تکمیل برخی نیازمندی‌های این پروژه زمینه تردد بدون دغدغه شهروندان فراهم شود.

خدابخش با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری اردبیل تأکید کرد: شهرداری اردبیل با وجود محدودیت‌های درآمدی شتاب مطلوبی به پروژه‌های عمرانی بخشیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل «داروپخش» اردبیل تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..