تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازشماری آرای صندوق‌ها در حضور کاندیداهای معترض اسلامشهر

نظام ملک‌شاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلامشهر اظهارداشت: در پی اعتراضات برخی از کاندیداهای عضویت در شورای اسلامی شهر اسلامشهر، با بازشماری صندوق‌های رای مورد اعتراض، قصور انجام‌شده رفع  گردید.                                                                          

وی بیان کرد: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در حضور جمعی از معترضان در محل فرمانداری اسلامشهر به بررسی و بازشماری آرای 15 صندوق مکانیزه رای که به صورت اتفاقی انتخاب شده بودند، پرداخت که در نهایت هیچ‌گونه مغایرتی مشاهده نشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر افزود: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر اسلامشهر به‌صورت الکترونیکی درسطح حوزه‌های اخذ رای انجام شد برخی قصورات انجام‌شده مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه قصورات انجام‌شده کمتر از یک درصد بود، تغییری در وضعیت آرا به‌وجود نیامده است .

معاون  سیاسی فرمانداری شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: علی‌رغم تدابیر اندیشیده‌شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در روز اخذ رای مشکلات فنی برای 14 صندوق رای بوجود آمد و دستگاه‌های موجود هنگام شمارش آرا، آنلاین نشده و آرای این صندوق‌ها در ستاد انتخابات شهرستان پرینت گرفته و به‌صورت دستی در سامانه ثبت گردید.

وی افزود: در راستای اعتراضات نامزدها رأی این 14 صندوق توسط هیات اجرائی و در حضور معترضان مورد بررسی و بازشماری قرار گرفت که با مشاهده برخی مغایرت‌ها، مراتب مغایرت ضمن اصلاح، صورتجلسه و به تایید حاضرین رسید.

ملکشاهی تصریح کرد: با رفع مغایرتها در این 14 صندوق، آرای نفرات نهم و دهم دچار مغایرت‌هایی شده و براساس آرای به‌دست آمده نفر نهم از جمع اعضای اصلی شورای پنجم شهر اسلامشهر خارج و نفر دهم به عنوان عضو اصلی به این مجموعه افزوده شد.    

وی گفت: با توجه به مغایرت‌های به‌وجود آمده و براساس قانون، نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر اسلامشهر پس از تایید نهایی هیات نظارت شهرستان در مهلت قانونی تعیین تکلیف شده و به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهدشد.

انتهای پیام/ج/

http://fna.ir/KTO3Q0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازشماری آرای صندوق‌ها در حضور کاندیداهای معترض اسلامشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..