تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امینی‌فرد: کارگروه کمیسیون بهداشت تجمع امروز مقابل مجلس را بررسی می‌کند

به گزارش مشرق، محمد‌نعیم‌ امینی‌فر نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: لایحه موافقنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر به علت مرتبط بودن آن با ارائه خدمات درمانی به عنوان کمیسیون اصلی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی شد.

وی لایحه مزبور را زمینه‌ساز همکاری میان کشورهای همسایه دریای خزر و بهبود نظام‌های همکاری و نیز تعاملات گروه‌های امدادی و تسهیلات برای ورود و خروج آنها برشمرد و با اشاره به حضور نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه هنگام بررسی لایحه در کمیسیون بهداشت و درمان گفت: کمیسیون به اتفاق آرا این لایحه را تصویب کرد.

امینی‌فرد از بررسی طرح تامین اجتماعی همگانی به عنوان دستور کار دیگر امروز کمیسیون بهداشت و درمان سخن گفت و امینی‌فر با ذکر این نکته که اعضای کمیسیون بهداشت معتقدند که طرح مزبور، طرح پخته‌ای نیست، اظهار داشت: مقرر شد کمیته‌ای مرکب از اعضای کمیسیون و طراحان طرح تشکیل شود تا منابع مالی آن مشخص‌تر گردد و دوباره به کمیسیون بیاید.

وی با اشاره به تجمع صبح امروز پاتالوژیست‌ها و دارندگان مدرک تک رشته‌ای در مقابل ساختمان مجلس خاطرنشان کرد: به علت درخواست آقای لاریجانی رئیس مجلس کمیسیون بررسی موضوع را در اولویت قرار داد و با حضور چند تن از مدیران ادارات مختلف وزارت بهداشت و نمایندگانی از 2 گروه تجمع‌کنندگان موضوع را بررسی کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این باره هم مقرر شد کارگروهی متشکل از کمیسیون و نمایندگانی از سازمان نظام پزشکی تشکیل شود و در نهایت کمیسیون بر اساس نظر این کارگروه نسبت به تنقیح قوانین و یا قانونگذاری جدید اقدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امینی‌فرد: کارگروه کمیسیون بهداشت تجمع امروز مقابل مجلس را بررسی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..