تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتل قهرمان شد/همیلتون در مکان هفتم جای گرفت

فتل قهرمان شد/همیلتون در مکان هفتم جای گرفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دور اصلی هفتمین مرحله از رقابت های فرمول یک قهرمانی جهان در سال 2017، ساعتی پیش در 78 دور در پیست موناکو فرانسه برگزار شد که در پایان سباستین فتل از تیم فراری با ثبت زمان 1:44:44.340به قهرمانی رسید.
 

پس از وی کیمی رایکونن،هم تیمی فتل با اختلاف 3 ثانیه ای نسبت به او در رده دوم جای گرفت.دانیل ریکاردو، راننده استرالیایی تیم ردبول هم به مقام سوم دست یافت.

والتری بوتاس،مکس وشتاپن،کارلوس ساینز،لوئیس همیلتون،رومن گروسجان،فیلیپه ماسا و کوین مگنوسن در رده های چهارم تا دهم جای گرفتند.

 

در ده بندی کلی مسابقات،سباستین فتل با 129، لویس همیلتون با 104 و والتری بوتاس با 75 امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتل قهرمان شد/همیلتون در مکان هفتم جای گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..