تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود 26 ساعته قله اورست

کیلیان جارنت در این صعود از راه سمت شمالی کوه اورست استفاده کرد و توانست بدون هیچ همراه، طناب کمکی و یا کپسول اکسیژن این قله را فتح کند که البته در سپتامبر 2016 یک بار دیگر این کار را انجام داده بود.

صعود 26 ساعته قله اورست

در صورتی که گفته می‌شود این صعود سریعترین فتح قله اورست در تاریخ باشد، رویترز نوشته است افراد زیادی ادعا کرده‌اند که از این زمان کمتر قله اورست را صعود کرده‌اند. همچنین اکثر صعودکنندگان دو یا سه هفته را برای فتح این قله وقت می‌گذارند و کمتر از 200 نفر از کپسول اکسیژن استفاده نکرده‌اند.

گفتنی است؛ رکورددار صعود از قسمت شمالی قله اورست فردی ایتالیایی به نام هانس کامرلندر است که موفق شده است در 14 ساعت این قله را فتح کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود 26 ساعته قله اورست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..