تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان تا دو هفته دیگر درباره خروج نیروهایش از ترکیه تصمیم‌گیری می‌کند

آلمان تا دو هفته دیگر درباره خروج نیروهایش از ترکیه تصمیم‌گیری می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی استار، یک مقام وزارت خارجه آلمان امروز اظهار داشت برلین تا اواسط ماه ژوئن (اواخر خردادماه) درباره خروج نظامیان آلمانی از پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

در حال حاضر، حدود 250 نظامی آلمانی در پایگاه اینجرلیک ترکیه حضور دارند. برلین هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد این نیروها را از اینجرلیک خارج و آن‌ها را به کشور دیگری در منطقه (برای مثال، اردن) منتقل کند؛ زیرا ترکیه به قانونگذاران آلمانی اجازه نمی‌دهد از این پایگاه بازدید کنند. 

روابط میان برلین و آنکارا در ماه‌های اخیر رو به تیرگی نهاده است. ترکیه آلمان را متهم می‌کند به افرادی که در طراحی و اجرای کودتای نافرجام تابستان گذشته این کشور نقش داشتند، پناهندگی می‌دهد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان تا دو هفته دیگر درباره خروج نیروهایش از ترکیه تصمیم‌گیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..