تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: ۵۰ درصد راه صعود را طی کرده‌ایم/ پنالتی دقیقه ۹۰ بازی رفت، یک هدیه بود

منصوریان: ۵۰ درصد راه صعود را طی کرده‌ایم/ پنالتی دقیقه ۹۰ بازی رفت، یک هدیه بود

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با العین پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این صحبت ها در ادامه می آید:

داوری در سرنوشت صعود تاثیر گذار است
فرا رسیدن ماه رمضان را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم. فردا بازی سخت و محکمی خواهیم داشت. 50 درصد از راه صعود را گذرانده ایم و 50 درصد باقی مانده را باید در ورزشگاه بن زاید ادامه دارد. می دانیم که العین تیم با برنامه ای است. من در گذشته با نفت تهران برابر این تیم قرار گرفتم و در بازی رفت نیز توانستیم با یک بازی منسجم برنده از زمین خارج شویم. فردا مهم تر از فضای بازی، فضای داوری است و داور باید با دقت عمل کند. من از مدیر باشگاه خواستم تا از AFC بخواهد داور با دقت قضاوت کند. در بازی پرسپولیس با لخویا و استقلال خوزستان و الهلال داوری می تواند نقش پر رنگی داشته باشد و من امیدوارم تا داوران با تمرکز کافی قضاوت کنند.

آمادگی فیزیکی و روحی داور مهم است
یک انسان بازی را سوت می زند و با سیستم کامپیوتری بازی کنترل نمی شود. از هفته ی گذشته ی در مسابقات جام جهانی جوانان ویدئو چک آمده و هر لحظه انسان می تواند یک اشتباه انجام دهد. در بازی رفت شماره 88 استقلال یعنی فرشید اسماعیلی نباید اخراج می شد و شماره 7 العین با یک کار هوشمندانه باعث اخراج بازیکن ما شد. همچنین در جریان بازی نیز چند اتفاق رخ داد. در چند سال گذشته نیز مشاهده می کنیم که روند مسابقات تحت تاثیر اشتباه غیر عمد داوران است. هر دو تیم تلاش می کنیم و می جنگیم اما اگر اشتباه داوری در این مسیر تاثیر بگذارد، یکی از دو تیم ضرر می کند. فکر می کنم سال 2022 فوتبال به بسکتبال نزدیک شود و خیلی از اتفاقات که منجر به تغییر نتیجه می شود، با دستگاه کنترل شود. اما تا زمانیکه یک انسان قضاوت می کند، ممکن است اشتباه رخ دهد. به همین دلیل در یک بازی برابر آمادگی فیزیکی و روحی داور بسیار مهم است. من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم و همیشه تابع هستم و همین روال را نیز طی می کنم. داوری درست به ما و العین کمک می کند تا تیم شایسته صعود کند.

پنالتی بازی رفت برای ما هدیه بود
فکر می کنم پنالتی دقیقه 90 با اشتباه خط دفاعی العین برای ما یک هدیه بود. بازی بدون گل در جریان بود و ما به دنبال گل زدن بودیم و العین تلاش می کرد تا بازی با تساوی به پایان برسد. العین در حضور برادران عمرعبدالرحمان تیم خطرناکی است. پنالتی دقیقه 90 برای ما یک هدیه بود و ما توانستیم تساوی را با برد عوض کنیم. فکر می کنم این پنالتی برای بازی برگشت نیز به ما کمک می کند تا بدانیم که می شود در طول 90 دقیقه به ساختار دفاعی العین ضربه وارد کنیم.


جوانان ما فیلترهای زیادی را سپری کردند
ما در استادیوم آزادی تجربه بازی برابر 100 هزار نفر را داشتیم و می دانیم که العین فردا تماشاگران زیادی خواهد داشت. می دانیم که بخش اعظمی از هواداران فوتبال امارات، حمایت کنندگان العین در بازی روز دوشنبه خواهند بود اما ما جوانان خود را از فیلترهای زیادی رد کردیم. بازی با السد و یاران ژاوی، دربی های سنتی تهران و غیره از جمله این فیلترها است و ما مشکلی بابت حضور هواداران العین در ورزشگاه نداریم.

رحمتی نقطه ی اطمینان تیم ما است
بازیکنی که در کنار من نشسته(مهدی رحمتی) نزدیک به 10 سال دروازه بان تیم ملی بوده و 80 بازی ملی دارد. قسمت اطمینان کادرفنی ما از دروازه شروع می شود. رحمتی فردا یکی از بهترین بازی های خود را انجام می دهد. از هواداران می خواهم 10 درصد مربوط به ما را پر کنند. العین و الاهلی امارات تبدیل به قطب های فوتبال آسیا شدند و این موضوع را فارغ از هر نتیجه ای می گویم.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: ۵۰ درصد راه صعود را طی کرده‌ایم/ پنالتی دقیقه ۹۰ بازی رفت، یک هدیه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..