تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمجمه بدلکار «پایتخت۵» شکسته است

جمجمه امیرحسین خنجری شکسته استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ امیرحسین خنجری بدلکار سریال «پایتخت۵ » که حین ایفای نقش در یکی از صحنه های سریال دچار حادثه شده، برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌شود.   
 
تهیه کننده سریال پایتخت در همین رابطه گفت: امیرحسین خنجری یکی از بدلکاران سریال روز گذشته ششم خرداد دچار حادثه شد و ماشینی که وی در آن بود به پایین یک دره سقوط کرد.
 
غفوری ادامه داد: این بدلکار از ناحیه سر دچار شکستگی شد اما خوشبختانه روز گذشته آمبولانس سر صحنه آماده بود و این بدلکار به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.
 
غفوری درباره روند درمانی این بدلکار اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای روند درمانی امیرحسین خنجری انجام شده است و منتظر هستیم مصدوم به شرایط ثبات برسد تا بتوانیم وی را با آمبولانس مجهز به سیستم های آی سی یو به بیمارستان نیکان در تهران منتقل کنیم تا عمل جراحی انجام شود.
 
سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که این روزها در حومه شیرگاه مازندران تصویربرداری می شود.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمجمه بدلکار «پایتخت۵» شکسته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..