تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده جانباختگان معدن مسکن مهر یا کمک مالی می‌گیرند

استاندار گلستان گفت: به خانواده جانباختگان معدن آزادشهر، مسکن مهر یا کمک 500 میلیون ریالی تعلق می‌گیرد.

حسن صادقلو در دیدار با خانواده‌های هفت جانباخته حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری رامیان برگزار شد، گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده، 43 واحد مسکن مهر در آزادشهر و یا کمک هزینه 500 میلیون ریالی به خانواده‌های جانباختگان معدن تعلق می‌گیرد.وی با تشریح اقدامات انجام شده برای این خانواده‌ها، گفت: تاکنون حدود 240 میلیون ریال کمک هزینه از چند نهاد و ارگان به خانواده‌های جانباختگان معدن آزادشهر پرداخت شده است.
صادقلو اضافه کرد: بررسی دقیق دلایل حادثه معدن از سوی کمیته حقیقت‌یاب، دیدار با رهبری انقلاب و نامگذاری جانباختگان حادثه به عنوان شهید از مطالبات خانواده جانباختگان است.در این جلسه که علاوه بر وزیر تعاون، معاون استاندار گلستان و مدیران کل تعاون و تامین اجتماعی این استان نیز حضور داشتند، برخی از خانواده‌های جانباختگان معدن زمستان یورت آزادشهر به بیان خواسته‌های خود پرداختند که پیگیری حادثه و روشن شدن ابعاد و مقصران آن از مهم‌ترین آنها بود.در حادثه معدن آزادشهر که 13 اردیبهشت رخ داد، 43 نفر جان خود را از دست دادند و حدود 80 نفر نیز مصدوم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده جانباختگان معدن مسکن مهر یا کمک مالی می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..