تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه ازدواج علی ضیا در سال ۹۶ و واکنش تند او

علی ضیا یکی از مجریان تلویزیون است که علیرغم اینکه سابقه چندانی در اجرا ندارد اما توانایی و تسلط او در این حرفه باعث شده است تا طرفدارانی هم داشته باشد و به تبع مانند هر هنرمند دیگری از سوی هوادارانش پیگیری می شود که گاهی در این پیگیری ها شاهد انتشار شایعاتی در مورد زندگی خصوصی او و سایر هنرمندان هم هستیم. به تازگی ازدواج علی ضیا سوژه شده است و وی هم به این شایعه واکنش تندی نشان داده است که در این مقاله از پورتال وهاران برای شما در این مورد فیلمی را منتشر کرده ایم که نشان از ناراحتی علی ضیا در مورد انتشار شایعه ازدواجش دارد.

علی ضیا باز هم جنجالی شد + جزئیات کامل خبر

واکنش علی ضیا به شایعه ازدواجش خرداد ۹۶ لینک دانلود فیلم واکنش علی ضیا به شایعه ازدواجش خرداد ۹۶ گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  عکس و متن غم انگیز مراسم عقد افشین یداللهی و همسرش در اینستاگرام پرستو صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه ازدواج علی ضیا در سال ۹۶ و واکنش تند او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..