تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص گنبدکاووس اجرا می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت الاسلام نصرت الله جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های ماه رمضان اظهار داشت: طرح ماه مبارک رمضان به نام "ضیافت الهی" در 3 بقعه متبرکه امامزاده یحیی ابن زید (ع)، بقعه دانشمند واقع در داشلی‌برون و تیکه بین راهی حضرت ابوالفضل (ع) واقع در جاده باغلی مرامه برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان با محوریت در امامزاده یحیی ابن زید (ع) برگزار می‌شود و در کنار این برنامه‌های  خیمه معرفت در این امامزاده در 6 غرفه شامل پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره وقف، حجاب و عفاف، کودکان تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است.

وی تصریح کرد: بیش از 20 مبلغ بومی خواهر و برادر و سه مبلغ اعزامی از قم، به صورت شیفتی در بقاع متبرکه و امامزاده در خدمت شهروندان است.

‌جعفری یادآور شد: استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، ایجاد محفل انس با قرآن، تقویت باورهای اعتقادی در جامعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی از مهم ترین اهداف طرح ضیافت الهی در این امامزادگان است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی افطار ساده، با همکاری خیران شهرستان و با هدف بهره‌مندی همه اقشار جامعه، طرح افطار ساده در همه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان به ویژه امامزاده یحیی ابن زید (ع) برپا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در دو یا سه نوبت, جزء خوانی قران کریم, کرسی و محفل انس با قرآن، برنامه‌‌های متنوع فرهنگی از جمله برنامه‌های نیمه نخست ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان، به ویژه امامزاده یحیی ابن زید (ع) است.

وی افزود: به مناسبت رحلت حضرت خدیجه کبری به عنوان مادر امت، جلسه‌ای در روز سه‌شنبه 9 خرداد ماه با حضور دستگاه‌های متولی، پس از نماز ظهر در محل اداره اوقاف جهت برنامه‌ریزی بزرگداشت این بانو خواهیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: قرار است در روز رحلت این بانوی بزرگ با همکاری هیئت رزمندگان، بسیج خواهران عترت، همزمان با 14 و 15 خرداد رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد با حضور هزاران نفر از خواهران شرق گلستان مراسم در امامزاده یحیی ابن زید (ع) برگزار شود.

‌جعفری افزود: همچنین به مناسبت نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن (ع) نیز برنامه جشن و افطاری و پذیرایی در این امامزاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص گنبدکاووس اجرا می‌شود‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..