تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستانک رمضان ۲/ راضی‌ام

عبایش را مرتب کرد و راه افتاد.

به اتفاقی که افتاده بود می‌اندیشید و مدام خدا را شکر می‌کرد. خوشحال بود که توانسته رضایت مادر مقتول را بگیرد و جوانی را از قصاص نجات بدهد. از بس غرق فکر بود، دردی را که می‌کشید یادش رفته بود.

به بیمارستان که رسید، اذان شده بود و موقع افطار. پرستار کاغذ را دستش داد و گفت: «حاج آقا! این رضایت‌نامه عمل جراحی است که قرار است فردا انجام بدهید. چون احتمال موفقیت عمل کم است آن را امضا کنید. راستی رضایت آن مادر را گرفتید؟»

بی‌آنکه به پرستار نگاه کند یک خرما از جعبه‌ای که او تعارفش کرده بود برداشت. خودکار را از او گرفت. کنار امضایش نوشت: خدایا راضی‌ام به قضای تو. پرستار منتظر جواب سوالش نماند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستانک رمضان ۲/ راضی‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..