تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه های فرهنگی-اجتماعی منطقه۲۱ در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال بافرانی شهردار این منطقه با بیان اینکه ماه رمضان، ماه نزول قرآن، دعا و مناجات است، گفت: بر همین اساس معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ در ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های فرهنگی-اجتماعی متنوعی را تدارک دیده تا با بهره‌گیری از آموزه های قرآن کریم و نهج ‏البلاغه گام موثری در ترویج فرهنگ اسلامی-ایرانی بردارد.

بافرانی در ادامه بیان کرد: این ویژه برنامه های فرهنگی-اجتماعی با هدف بهره مندی شهروندان محترم ساکن در منطقه۲۱ به منظور تعمیق مفاهیم فرهنگ شهروندی با تکیه بر ارزش های دینی و مذهبی، ارتقای سطح نشاط شهروندان در پرتو تلطیف روح و ایجاد فضاهای معنوی، ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر ارزش های دینی و اسلامی، توجه ویژه به تولید، توسعه، فرهنگ کار و حمایت از تولیدات ایرانی-اسلامی برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی می توان به  هویت بخشی سیمای بصری شهر، آراستگی و غبار روبی ۲۸ مسجد محوری سطح منطقه و همچنین فضا سازی معنوی سرای محلات ۱۳گانه و تبلیغات فرهنگی با مضمون "ماه مبارک رمضان" اشاره کرد.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به دیگر ویژه برنامه های مناسبتی این ماه پر خیر و برکت تصریح کرد: برپایی مسابقات ورزشی محله ای، تورهای گردشگری ویژه اماکن دینی و مذهبی، رسیدگی به امور شهروندان در معرض آسیب، ویژه برنامه جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، فضا سازی شهری و انجام برنامه های تبلیغی در مساجد سطح منطقه به مناسبت شب های پرفضیلت قدر و شهادت حضرت علی (ع)، انجام تمهیدات لازم برای حضور شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس و ارائه خدمات فرهنگی از دیگر برنامه های مناسبتی ماه مبارک رمضان است.

بافرانی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی-فرهنگی، نمایشگاه قرآن کریم مرتبط با ایام ماه مبارک رمضان در سرای محلات ۱۳گانه، مسابقات ورزشی شامل فوتسال جام رسانه ها، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، پینگ پنگ و دارت، سفرهای معنوی در قالب تور رمضان به منظور بازدید و زیارت اماکن زیارتی و مذهبی، تشکیل جلسات و کلاس های آموزشی پیرامون مباحث تغذیه سالم و بهداشت و سلامت در این ایام، محافل انس با قرآن، دوره های آموزش احکام، تفسیر و تجوید، تجلیل از خادمین، مکبران و موذنان مساجد سطح منطقه۲۱ را از جمله فعالیت هایی است که در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه های فرهنگی-اجتماعی منطقه۲۱ در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..