تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ارزیابی‌ تشخیصی دانش‌آموزان متقاضی آزمون جهش تحصیلی درهمدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مصطفی خزاعی گفت: ارزیابی های تشخیصی دانش آموزان متقاضی آزمون جهش تحصیلی دوره‌ ابتدایی استان پس از صدور کارنامه‌ نهایی دانش آموزان شروع و تا نیمه‌ اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

خزاعی افزود: این طرح برای دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از پایه های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت ضوابط انجام می شود.

وی عنوان کرد: مدیران مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی می توانند با رعایت ضوابط و مقررات، از طریق سامانه سنجش نسبت به ثبت اطلاعات فردی، خانوادگی و عملکرد درسی دانش آموزان و نوبت گیری جهت انجام مراحل ارزیابی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نوبت گیری صرفا از طریق مدارس امکان پذیر است و انجام ارزیابی بدون نوبت ممنوع است، افزود: با توجه به اتصال سامانه‌ سناد و سنجش نتایج حاصل از ارزیابی ها برای مدیران مدرسه قابل مشاهده بوده و نیازی به صدور گواهی از اداره‌ آموزش و پرورش استثنایی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ارزیابی‌ تشخیصی دانش‌آموزان متقاضی آزمون جهش تحصیلی درهمدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..