تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای عملیات بهسازی ۷۳ روستای شهرستان رزن

یونس شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای عملیات بهسازی ۷۳ روستای شهرستان رزن گفت: با مشارکت و همکاری مردم بهسازی ۷۳ روستا انجام و در ۶۵ روستا در یک یا چند فاز بهسازی به اتمام رسیده است.  

وی اظهار داشت: بهسازی ۱۷ روستا برای سالجاری پیش بینی شده که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز بهسازی در این روستاها آغاز خواهدشد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان رزن با اشاره به اینکه تمام ۱۲۶ روستای دارای سکنه این شهرستان دارای طرح هادی است، گفت: در ۳۹ روستا بازنگری طرح هادی به دلیل اینکه افق طرح به اتمام رسیده، انجام شده است.  

وی افزود: در ۱۰ روستای دیگر نیز در صورت تامین اعتبار بازنگری طرح هادی در سالجاری اجرا خواهد شد.  

شریفی به ساماندهی گلزار شهدا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاها اشاره و عنوان کرد: شهرستان رزن از اولین شهرستانهای استان همدان است که ساماندهی گلزار شهدای آن به اتمام رسید.  

یونس شریفی از اتمام ساماندهی گلزار شهداء در ۵۲ روستا خبر داد و یادآور شد: ۲۸۳ مزار شهید و ۵۶ مزار والدین شهداء در شهرستان رزن ساماندهی شده است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای عملیات بهسازی ۷۳ روستای شهرستان رزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..