تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون جان یکی از قربانیان بمب گذاری منچستر را نجات داد

آیفون جان یکی از قربانیان بمب گذاری منچستر را نجات داد

اسمارت فون ها فناوری بسیار جالب و قابل توجهی را به دنیا معرفی کرده اند. این وسیله نه تنها برای برقراری و پاسخگویی به تماس های تلفنی کاربرد دارد، بلکه به کاربران امکان می دهد به اخبار روز دسترسی داشته و با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند. اسمارت فون ها در نجات جان کاربران نیز کارآیی دارند. علاوه بر امکان برقراری تماس فوری با اورژانس و اعلام محل دقیق فرد حادثه دیده، اسمارت فون ها حداقل از یک طریق دیگر هم می توانند جان افراد را نجات دهند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


همانطور که پیشتر هم در خبرها دیده ایم، اسمارت فون ها می توانند همانند یک سپر عمل کنند و گلوله را متوقف کنند یا از اثرات مرگبار آن بکاهند. هفته گذشته نیز یک آیفون اپل توانست لیزا بریجت را از آسیب شدید یا مرگ حتمی نجات دهد. بریجت یکی از قربانیان بمب گذاری انتحاری بود که هفته گذشته در محل کنسرت یکی از خوانندگان در منچستر رخ داد. بریجت در زمان انفجار در حال مکالمه تلفنی بود. با انفجار بمب، ترکشی به انگشت میانی او برخورد کرد و سپس به گوشی آیفون او رسید، راه خود را در گونه او ادامه داد و در نهایت در کنار بینی متوقف شد.


قطعا حتی توصیف این ماجرا دردناک است، اما اوضاع می توانست بسیار وخیم تر باشد. همسر لیزا می گوید که آیفون توانسته از سرعت حرکت ترکش بکاهد.

اینکه لیزا در زمان انفجار مشغول مکالمه تلفنی بوده احتمالا جانش را نجات داده است. تکه فلز به آیفون او برخورد کرده که به احتمال بسیار زیاد مسیر ترکش را تغییر داده و سرعت حرکت آن را به میزان بسیار زیادی کاهش داده است.

این بمب گذاری در نهایت به کشته شدن 22 نفر و مجروح شدن 64 نفر منجر شد که بمب گذار نیز یکی از 22 نفر مقتول است. پلیس تا کنون 8 نفر را که به مشارکت در این بمب گذاری مظنون هستند دستگیر کرده است.

منچستر
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون جان یکی از قربانیان بمب گذاری منچستر را نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..