تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: پیروزی آیفون 6s مقابل گلکسی S8 در تست سرعت

تماشا کنید: پیروزی آیفون 6s مقابل گلکسی S8 در تست سرعت

با رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8، بازار مقایسه این گوشی با پرچمداران سایر شرکت‌های بزرگ فناوری بسیار داغ است. گلکسی S8 در یکی از این تست‌ها از آیفون 7 اپل که در سال 2016 میلادی رونمایی شد شکست خورد و اکنون نوبت به مقایسه گلکسی S8 با آیفون 6s رسیده است. با تک شات همراه باشید.

همان طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد متاسفانه گلکسی S8 نمی‌تواند با آیفون دو ساله اپل که در سال 2015 میلادی رونمایی شد و یک گوشی قدیمی محسوب می‌شود، به خوبی رقابت کند. این ویدیو نشان می‌دهد که آیفون 6s چگونه موفق می‌شود مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مختلفی را در زمان یک دقیقه و 34.8 ثانیه اجرا کند. این در حالی است که باز کردن این اپلیکیشن‌ها توسط گلکسی S8 به زمان بیشتر نیاز داشته و 1 دقیقه و 41.48 ثانیه طول می‌کشد.

آیفون S6 در دور دوم نیز با زمان 42.56 قانیه موفق‌تر از گلکسی S8 با زمان 49.55 ثانیه عمل می کند. البته نباید فراموش کنیم که این تفاوت زمانی چندان مهم نیست و سرعت نمی تواند همواره معیار خوبی برای سنجش عملکرد یک دستگاه باشد و برای بررسی کیفیت یک گوشی باید معیارهای دیگری مانند تجربه کاربری، طراحی، قابلیت‌ها، دوربین و غیره را نیز مد نظر قرار داد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: پیروزی آیفون 6s مقابل گلکسی S8 در تست سرعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..