تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا نوکیا ۹ به “هشت” گیگ رم مجهز است؟ +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حداکثر میزان رم مورد استفاده توسط گوشی های اندرویدی چقدر است؟ این سوالی است که هنوز سازندگان گوشی های هوشمند پاسخ روشنی به آن نداده اند و در عوض هر روز رم گوشی های خود را افزایش می دهند. بسیاری از دستگاه های پرچمدار امروز با ۴ گیگابایت رم عرضه می شوند و به کمک حافظه بیشتر، عملکرد بهتری را ارائه می دهند. اما مشتریان بعضی از بازار های گوشی های هوشمند، مثل چین حتی مقدار رم بیشتری را می خواهند. به همین دلیل است که گوشی جدید وان پلاس با ۶ گیگابایت رم عرضه شده و گلکسی S8 سامسونگ نیز دارای یک نسخه ویژه آسیایی با ۶ گیگابایت رم است. اخیرا گزارشی منتشر شده که از مجهز بودن گوشی پرچمدار نوکیا به ۸ گیگابایت رم حکایت می کند. مقدار رمی که معمولا در لپ تاپ های متوسط و رو به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
 
آیا نوکیا ۹ به
 
این خبر به وسیله بنچمارکی که توسط Gekbenech از دستگاهی با عنوان Unknown Heart ثبت شده منتشر گردیده است.
 
همانطور که در تصویر زیر مشخص است، نتیجه بنچمارک از مجهز بودن این دستگاه به ۸ گیگابایت رم و یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام خبر می دهد.
آیا نوکیا ۹ به
 
با این حال، به غیر از عنوانی که در این تست بنچمارک دیده می شود، هیچ نشانه دیگری از مرتبط بودن آن با نوکیا ۹ وجود ندارد. شایعاتی که در چند روز گذشته منتشر شد از احتمال اختصاص کلمه Heart به عنوان کد رمز نوکیا ۹ خبر می داد.
 
آیا نوکیا ۹ به  
اما آن چه که در مورد این بنچمارک عجیب است، امتیاز های حقیقی کسب شده توسط گوشی است. این دستگاه در تست پردازش تک هسته ای امتیاز ۶۱۵ و در تست چند هسته ای امتیاز ۱۱۱۶ را کسب کرده است. این نتایج برای دستگاهی که از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده می کند، پایین بوده و قابل قبول نیست. امتیاز های مورد انتظار برای چنین دستگاهی به ترتیب ۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ است، همانگونه که گلکسی S8 نیز به نتایج مشابهی دست یافته است.
 
از سوی دیگر، ممکن است این شایعه درست بوده و امتیاز پایین کسب شده دلیلی داشت باشد. HMD Global تایید کرده است که امسال مدل های متفاوتی از گوشی های هوشمند نوکیا را روانه بازار می کند، ولی هنوز جزییات مدل های پرچمداری مثل نوکیا ۹ اعلام نشده است.
 
منبع:کلیک
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا نوکیا ۹ به “هشت” گیگ رم مجهز است؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..