تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس ظهر امروز 7 خرداد ماه، در دیدار با اعضای کانون هواداران برق نوین شیراز ضمن تبریک به مناسبت صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: این حق استان فارس است که یک نماینده در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

 
وی باشگاه برق نوین را باشگاهی نوپا و جوان ولی در عین حال با رزومه ای خوب دانست و گفت: یکی از رازهای موفقیت این تیم دور بودن از حاشیه های معمول در ورزش فوتبال است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نه در سقوط و نه در صعود تیم های حرفه ای نقش مستقیمی ندارد افزود: تنها کاری که از دست ما برمی آید حمایت از ورزش حرفه ای است که گمان می کنم این اتفاق در یکی دو سال گذشته در ورزش فارس و بخصوص فوتبال این استان رخ داده است.
 
کامیاب با اشاره به حضور همزمان تیم فجر شهید سپاسی و برق نوین شیراز در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: همه استان فارسی های علاقمند به ورزش فوتبال باید امسال تلاش کنند تا این دو تیم به دسته بالاتر صعود کنند.
 
وی ورزش فوتبال را یک صنعت پولساز توصیف کرد گفت: امروز فوتبال در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان درآمد زا است و حتی حکومت ها و دولت ها با مالیات هایی که از بازیکنان می گیرند از فوتبال سود می برند اما فوتبال در کشورهایی مانند ایران فقط هزینه زا است و دولت ها نه تنها از فوتبال سود نکردند بلکه به علت وجود دولتی بودن تیم های فوتبال متحمل هزینه های بسیاری شده اند.
 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش را زمینه ساز شکوفایی و پویایی ورزش دانست و گفت: برای حرفه ای بودن باید حرفه ای فکر کرد و برنامه ای استراتژیک داشت.

انتهای پیام/ن






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..