تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن پسر بچه 11 ساله در استخر کشاورزی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛پسر بچه 11 ساله اهل روستای کاوانه  کامیاران غروب روز شنبه که به همراه مادرش به مزرعه شان رفته بود در استخر زمین کشاورزی غرق شد.

براساس گفته های مادر این کودک برای رهایی از گرمای آفتاب، کنار استخر می رود اما بعد از 15 دقیقه مادر متوجه غیبت فرزندش می شود و بعد از جستجوی اطراف، جسد پسر بچه را داخل استخر پیدا می کند.

کیوان فرهمندی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران در این رابطه گفت: اهالی این روستا ساعت 20:30 شب شنبه با تماس با ماموران اورژانس 115 یک مورد غرق شدگی را گزارش دادند اما این پسر بچه پیش از گزارش به اورژانس جانش را از دست داده بود.

روستا کاوانه با 43 خانوار در دهستان ژاورود و در 30 کیلومتری غرب کامیاران قرار دارد.

انتهای پیام / م ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن پسر بچه 11 ساله در استخر کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..