تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نرخ جدید كرایه ناوگان اتوبوس رانی سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شکور صلواتی از مصوب شدن نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی سنندج خبر داد وگفت: از این هفته نرخ کلیه مسیرها بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود .

صلواتی افزود: نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته و در راستای رفاه حال شهروندان نرخ کلیه مسیرها رُند شده است .

وی عنوان کرد: کرایه ناوگان اتوبوس رانی دو نرخی است یعنی شهروندان می‌توانند کرایه خود را هم به صورت نقدی و هم از طریق کارت بلیط پرداخت کنند .

وی تصریح کرد: کمترین نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی در سال جاری در صورت پرداخت به صورت نقدی 5 هزار ریال و بیشترین نرخ کرایه هم 6 هزار ریال است .

صلواتی افزود: کمترین نرخ کرایه ناوگان اتوبوس رانی در صورت پرداخت به صورت کارت بلیط 3700 ریال و بیشترین نرخ کرایه بلیط هم مربوط به خط دوشان با قیمت 5 هزار ریال است .

وی تاکید کرد: بازرسان این سازمان بر روند فعالیت ناوگان اتوبوس رانی نظارت کامل را دارند و شهروندانی هم که انتقاد و یا پیشنهادی در جهت بهبود خدمات رسانی ناوگان اتوبوس رانی را دارند می‌تواند با شماره پیامک 3000802008020 ما را یاری کنند.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نرخ جدید كرایه ناوگان اتوبوس رانی سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..