تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بیش از ۲۸ برنامه متنوع فرهنگی ورزشی، همزمان با ماه مبارک رمضان

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115683

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای بیش از 28 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با شاخص، از اجرای بیش از ۲۸ برنامه متنوع فرهنگی،ورزشی و آموزشی در سطح شهر قزوین،همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: فضاسازی شهر در ایام ماه مبارک رمضان با نصب ۲۵۰ تیربرد با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال با موضوعات خاص این ماه، ولادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امیرالمومنین علی (ع)، شب‌های قدر و گرامیداشت عید فطر انجام شده است.

برپایی بازارچه خیریه در شب‌های ماه رمضان

این مسئول برگزاری نهمین همایش تجلیل از ۶۰۰ حافظ قرآن کریم را از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد که ۱۱ خرداد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

وزیری نژاد در ادامه از برپایی بازارچه خیریه با مشارکت شرکت نمایشگاه‌های استان قزوین خبر داد که ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین برپا می شود.

وی تصریح کرد: این بازارچه خیریه دارای ۷۵ غرفه می‌باشد که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز دارای ۱۰ غرفه حمایت از زنان نان آور در این بازارچه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای برنامه بر بال فرشته با مشارکت شرکت مجموعه فرهنگی تربیتی مشکاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وزیری نژاد افزود: برنامه « بر بال فرشته ها» ویژه دختران ۹ تا ۱۲ ساله می‌باشد که از ۱۳ تا ۳۰ خرداد ماه، در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه اجرای طرح اکرام در ۱۴ محله سطح شهر قزوین را از دیگر برنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: در این طرح ۱۴ نانوایی در ۱۴ محله با هدف ترویج فرهنگ نذر و اکرام اقدام به پخت و توزیع نان صلواتی خواهند کردند، این طرح با مشارکت کامل خیرین صورت می‌گیرد.

اجرای طرح تعویض هزار و ۴۰۰ جلد قرآن در بازارچه خیریه

وزیری نژاد از اجرای طرح تعویض هزار و ۴۰۰ جلد قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در بازارچه خیریه‌ای که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد، اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: مساجد، هیئت‌های مذهبی و جلسات خانگی قرآن می‌توانند کتاب‌های قرآن کهنه خود را با کتاب قرآن نو تعویض کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای با محوریت اهمیت روزه‌داری ویژه پرسنل شهرداری و داوطلبان سلامت را از دیگر اقدامات سازمان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

وزیری نژاد در ادامه برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال و فوتبال ویژه آقایان و مسابقات دارت و تیراندازی ویژه بانوان را از دیگر برنامه سازمان در این ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مسابقات در راستای شاداب سازی پرسنل شهرداری قزوین در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفته است.

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در هشت بوستان شهر

وی از دیگر ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان شهرداری قزوین را برگزاری مسابقه هر روز یک حدیث و یک مساله برشمرد و گفت: این برنامه توسط ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین ویژه پرسنل شهرداری قزوین انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در هشت بوستان شهر قزوین خبر داد و گفت: بوستان‌های نرگس(بانوان)، باراجین، پامچال، ارکیده، پونک، لاله، ملاخلیلا و میرداماد از جمله بوستان‌هایی هستند که یک ساعت پس از افطار در آن‌ها نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و نماز عید فطر نیز در برخی از این مکان‌ها اقامه خواهد شد.

وزیری نژاد دلیل انتخاب این بوستان ها برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء را فقدان مسجد در محله‌هایی که این بوستان‌ها واقع شده‌اند، ذکر کرد.

وی از برگزاری برنامه‌های مناسبتی در مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به ویژه در فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ این سازمان خبر داد که شامل برنامه ختم قرآن همراه آموزش روخوانی کودکان و بزرگسالان و برپایی کارگاه‌های تغذیه سالم ویژه روزه‌داران، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، آموزش احکام و داستان‌های کوتاه قرآنی ویژه می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بیش از ۲۸ برنامه متنوع فرهنگی ورزشی، همزمان با ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..