تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 1000 سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان بین مددجویان

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115420

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از توزیع 1000 بسته سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا وارثی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره طرح حمایت غذایی اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: دوازدهمین دوره توزیع سبد کالا پس از اعلام وزرات تعاون و کار و رفاه اجتماعی در ماه مبارک رمضان به بیش از 26 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی استان که حدود 115 هزار نفر را شامل می‌شوند؛ توزیع خواهد شد. 


وارثی با اشاره به افزایش مستمری مددجویان بهزیستی بر مبنای حداقل 20 درصد حقوق و دستمزد قانون کار به 26 هزار و 542 مددجوی مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: به میزان مستمری مددجویان یک نفره 95 هزار تومان، دو نفره 189 هزار تومان ، سه نفره 253 هزار تومان ، چهار نفره 337 هزار تومان، 5 نفره 365 هزار تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها اضافه شد. 

وی برگزاری ضیافت مهر، بازدید از منزل مددجویان نیازمند به همراه خیرین و مسئولین شهری را از دیگر برنامه‌های معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: در این ماه توجه ویژه‌ای در اجرای طرح حامی جهت معرفی فرزندان خانواده‌های تحت پوشش سازمان به خیرین نیکوکار و اجرای طرح ابرار که دریافت کمک هزینه تحصیلی برای مددجویان پشت نوبت بهزیستی که از خدمات مستمری محروم هستند؛ خواهد شد. 

وارثی خاطرنشان کرد: 174 مددجو پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی و حدود 5 هزار مددجوی در شرایط خاص نیازمند دریافت کمک خیرین استان هستند. 

وی این نیازها را به ترتیب اولویت هزینه‌های درمان، معیشت، اشتغال، جهیزیه و مسکن عنوان کرد و گفت: برای رفع کامل مشکل مادی این عزیزان مبلغی بالغ بر 43 میلیارد ریال نیازمند هستیم که امیدواریم با کمک خیرین استان در ماه مبارک زمضان این نیاز مرتفع شود که این امر مستلزم مشارکت‌های مادی و معنوی، اجتماعی و فرهنگی آحاد جامعه می‌باشد. 

مدیرکل بهزیستی استان از تمام اقشار جامعه اعم از جامعه پزشکان، مهندسین و مدرسین و هنرمندان استان خواست جهت رفع نیازهای ضروری جامعه هدف بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان بصورت داوطلبان مشارکت مادی و معنوی داشته باشند. 

به گفته وارثی در طی سال گذشته مبلغی بالغ بر 34 میلیارد ریال توسط خیرین استان به مددجویان تحت حمایت این سازمان تعلق گرفته است که از این مبلغ حدود 832 میلیون ریال در ماه مبارک رمضان جمع آوری شده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 1000 سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان بین مددجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..