تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم ماهنشان چشم انتظار توجه مسئولان در حل مشکلاتشان هستند +تصاویر

ساعت: 14:35 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115362

مردم ماهنشان و برخی از اهالی روستاهای این شهرستان با مراجعه به پایگاه خبری شمیم ماهنشان مطالبات و در خواست های رسیدگی در موارد مختلف دارند که امیدواریم مسئولین با انعکاس این خواسته ها این موارد را پیگیری و رسیدگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، شهرستان ماهنشان با قدمتی چهار هزار ساله  با جمعیتی بالغ بر بیش از ۴۰ هزار نفر در ۱۱۳ کیلومتری غرب استان زنجان قرار دارد.

مردم شهر ماهنشان با مراجعه به پایگاه خبری شمیم ماهنشان مطالبات و در خواست های رسیدگی دارند که هر کدام از این مشکلات در طی چند روز اخیر به این پایگاه خبری رسیده و درخواست پیگیری دارند.که هرکدام مجزا به شرح ذبل منتشر می شود.

*قطعی دیجیتال  و امواج رادیویی در برخی از روزها  در ماهنشان

چندین نفر از شهروندان ماهنشانی طی روز های گذشته در خواست های پیگیری مبتنی بر قطعی برنامه های زنده تلویزیونی از جمله فوتبال که خواهان زیادی از سوی جوانان ورزش دوست هم دارد در خواست پیگیری و رسیدگی از سوی مسئولین دارند که هنگام پخش برنامه زنده قطع می شود و به جای آن برنامه ای دیگر  به جای آن در تلویزیون های شهر ماهنشان پخش می شود و همین طور  یکی دیگر از شهروندان دیروز پامی ارسال کرده مبنی بر اینکه  رادیو جوان ۴روز است در شهرستان ماهنشان از توابع استان زنجان قطع شده است و خواهشن رسیدگی و پیگری کنید.

*ساکنان  برخی از کوچه های شهر مرکزی  از آلودگی برخی جوی های آب  و انباشته شدن زباله ها و لجن ها گلایه داشته و خواهان حل مشکلاتشان هستند چرا که بوی تعفن آن اهاله منطقه را آزار و احتمال سرایت بیمارییهایی در پی این آلودگی ها خواهد بود بنابراین اهالی منطقه در اطراف مصلی ماهنشان درخواست رسیدگی به این مشکلات را دارند.

*اهالی روستای علم کندی در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان اظهارکردند؛روستای علم کندی که تقریبا دارای ۱۵۰ خانوار هستند و را ه ارتباطی این روستا  از پری ۲۵ کیلو متر است توسط کامیون های معدن تخریب و رفت و آمد را با مشکل مواجه کرده است.

جولان سگ‌های ولگرد  در سطح خیابان‌ها و معابر شهر ماهنشان و دندی  به معضلی تبدیل‌شده و شهروندان  از مسئولان می‌خواهند که فکری برای این موضوع کنند.

موضوع سگ‌های ولگرد هرازگاهی به‌عنوان یکی از عوامل بازدارنده در حفظ سیمای شهری که بهداشت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد، مطرح می شود. و در موارد مختلف پیگیری شده است.

*خرابی دستگاه های آب شیرین کن در سطح شهر ماهنشان

برخی از شهروندان ماهنشانی با ارسال عکس ها ی دستگاههای آب شیرین کن خراب که در کنار خیابان ها و کوچه ها برای مصارف شرب اهالی ماهنشان تعبیه شده خواستار رفع این مشکلات بوده چرا که در برخی موارد این دستگاهها آب ارائه نمی دهد و یا آب آن خود به خود جاری می شود، در برخی موارد دیگر بر حسب لیتر های کارتخوانی این دستگاهها آب یا کم یا زیاد ارائه می دهد، و در برخی موارد به کل خراب بوده و قابل بهره برداری نیست.

*پل های ارتباطی برخی از روستاها از جمله روستای رز و سارقل که هم امنیت ندارد و هم بر اثر طغیان رودخانه قزل اوزن زیر آب رفته و عبور و مرور را برای اهالی این روستاها با مشکل مواجه کرده و ایمنی و جان مردم  در خطر است.

بزرگتر ی آمال و آرزوی دیرینه ی اهالی روستای ساری آغل واقع در دامنه کوه قوشغارشهرستان ماهنشان در۱۵کیلومتری شهرستان ماهنشان و درضلع شمالی راه ارتباطی قوری دره درحاشیه رودخانه بزرگ قزل اوزن واقع است که بدلیل نداشتن پل ارتباطی تردد اهالی ازطریق یک پل عابرپیاده که سقف آن از قطعات چوب است و در مواقع سیلاب دچار تخریب گشته و توسط آب مورد تخریب واقع شده و برده می شد انجام میگرفت و چه بسا اهالی معصومی که هنگام تردد چشمشان سیاهی رفته به درون امواج مرگ آفرین رودخانه سقوط می کردند وجانشان و مالشان را ازدست می دادند.البته هم اکنون تیرچه های سیمانی وآرماتوری پل درحاشیه رودخانه روی زمین قرارگرفته وانشاءا…هرچه زودتر در دستور کاراحداث قراربگیرد.

*دریافت وجه مدارس از دانش آموزان

پیام شهروندان
در خصوص دریافت وجه غیرقانونی در مدارس که دانش آموزان را الزام کرده اند تا مبالغی را بعنوان پول ورقه و برگزاری امتحانات و هزینه های جاری مدارس بپردازند درخواست رسیدگی داریم با توجه به اینکه که درتاریخ ۱۶ / ۰۲ / ۹۶ طبق مصاحبه و شفاف سازی جناب آقای میرشاهولد مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند دریافت هرگونه وجه اجباری در مدارس خلاف قوانین و مقررات کشور است.و هیچ مدیر مدرسه‌ای در هیچ کدام از انواع مدارس موجود نباید وجه اجباری از اولیا اخذ کند. و بنابر اعلان رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مورخه ۲۷ /۱۰ /۹۶ سرانه مدارس واریز گردیده است ازمسئولین مربوطه درخواست رسیدگی داشته و تقاضامندیم هرگونه دریافت قانونی را کتبا از والدین دانش آموزان مطالبه کنند.

*چاله چوله ها و کنده کاریهای فاضلاب

اینها برخی از موارد و مشکلاتی بود که فقط کمتر از یک هفته مردم ماهنشان از پایگاه خبری شمیم ماهنشان در خواست پیگیری  داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم ماهنشان چشم انتظار توجه مسئولان در حل مشکلاتشان هستند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..