تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام مبلغین به ۱۰۰ روستای ماهنشان/ کاهش آسیب های اجتماعی اهداف اصلی اعزام مبلغان

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115219

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان ضمن تبریک حلول ماه مبار رمضان، از آغاز اعزام روحانیون ومبلغین به مناطق مختلف شهرستان خبر داد و گفت: به فضل خدا امسال پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ مورد از روستاهای این شهرستان از وجود مبلغ در ماه مبارک رمضان بهره مند شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حجت الاسلام رحمانی» در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان ضمن اشاره به حساسیت تبلیغ دینی و جریان سازی فرهنگی توسط روحانیون اظهار داشت:  تبیین مسائل فرهنگی مبتنی با اسلام ناب یکی از دغدغه های مهم سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود.
وی مهمترین حرکت تبلیغی امسال را تلاش در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی خواند و افزود: تبیین خطرات و زیانهای فردی، خانوادگی، اجتماعی و معنوی اعتیاد و مواد مخدر، مشروبات الکلی و دخانیات از جمله محور تبلیغ مبلغین گرامی خواهد بود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان طلاق را یکی دیگر از آسیبهای اجتماعی برشمرد و گفت: طلاق به ویژه طلاق عاطفی و روانی در بین خانواده ها و زوجین، تبعات و زیانهای فردی واجتماعی و تربیتی آن برای کودکان و جامعه یک آسیب بسیار مهم برای کشور بوده که از دیگر موضوعاتی خواهد بود که در منابر و مجالس و عظبه آن پرداخته می شود.

حجت الاسلام رحمانی همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی وایرانی با هدف تقویت بنیه اقتصادی کشور و در جهت عمل به شعار سال را از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغین عنوان کرد.

وی  تحکیم بنیان خانواده، تربیت دینی فرزندان، ترویج فرهنگ ازدواج آسان به منظور پیشگیری از روابط ناسالم و غیر اخلاقی ، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب، ترویج استفاده از تفریح سالم را از برنامه های برشمرد که مورد تأکید روحانیون اعزامی به مناطق مختلف قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: مبلغین ما در رابطه با خطرات فضای مجازی، استفاده از ماهواره و پیامدهای منفی آن، ترویج استفاده صحیح از محیط زیست، پرهیز از اسراف وتبذیر ومصرف گرایی، تشریح جنگ نرم، تشریح فلسفه نمار، اهداف و فواید آن، تبیین اهمیت و ضرورت کمک به مستمندان، تشویق مردم جهت حضور در نمازهای جمعه وجماعات، تبیین اهمیت قرآن محوری در جامعه و دیگر موضوعات دینی به سخنرانی وتبلیغ خواهند پرداخت.

حجت الاسلام رحمانی از همه مردم، اعضای شوراهای اسلامی، ریش سفیدان ومعتمدین، هیئت امنا و اعضای هیئات مذهبی خواست تا با روحانیون اعزامی نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده اعضای شوراهای اسلامی از پذیرش روحانیونی که بدون حکم اعزام به مساجد وحسینیه ها مراجعه می کنند خودداری کنند، چرا که در بیشتر موارد مشاهده شده فردی اصلا تحصیلات حوزوی نداشته و خود را بعنوان یک روحانی معرفی کرده و با طرح مسائل غیر دینی و گاهأ ضد دینی مشکلاتی را بوجود آورده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت جلوگیری از ناهماهنگیهای اعزام نامه ای را به فرماندار شهرستان ارسال کرده که طی آن اعضای شوراها از مبلغین اعزامی حکم اعزام را دریافت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام مبلغین به ۱۰۰ روستای ماهنشان/ کاهش آسیب های اجتماعی اهداف اصلی اعزام مبلغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..