تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همچنان نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان هستم

ساعت: 14:45 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115442

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هرچند در روزهای آتی این مسئولیت را به نماینده جدید رهبری در آذربایجان‌شرقی می‌سپارم اما ارتباطم با تبریز و مردم قطع نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولین آذربایجان‌شرقی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: اگر می‌بینید در تاریخ صدر اسلام عده‌ای قلیل توانستند بر عده‌ی کثیر پیروز شوند، یا در دوران دفاع مقدس جوانان از جان گذشتند و با وجود تجهیزات اندک دشمن را شکست دادند، به‌خاطر استقامت و صبرشان بود.

وی ادامه داد: مردم ایران سال‌ها درپی مشکلات اقتصادی و دشمنی‌ها در تنگنا قرار گرفته‌اند اما باز مقاومت کرده‌اند چون صبر انقلابی دارند و این صبر را از شهدای کربلا دریافت کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این انقلاب به آسانی دست‌مان نرسیده است، عنوان کرد: با سخنان اخیر رهبری نباید زیاد نگران بود، در طول این 22 سال هرکجا راهپیمایی و جلسه‌ای نیاز بود، مردم آذربایجان سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان ساخت: مردم آذربایجان همواره پیشتاز بوده‌اند و نمونه‌ی آن را در گردهمایی عظیم 8 دی دیدیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی متذکر شد: مبادا فریب برخی منافقین را بخورید، اگر دیدید یک عده می‌خواهند افکار و عقاید مردم را تضعیف کنند و روحیه انقلابی مردم را کمرنگ نمایند در برابرشان ایستادگی نمایید.

وی بیان داشت: بنده اگر در تهران هم باشم باز بی‌ارتباط با تبریز نخواهم بود؛ همچنان نماینده آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری هستم و منتظر شنیدن خبرهای خوش از این دیارم.

آیت‌الله شبستری از مردم خواست ضمن حمایت از حجت‌الاسلام آل‌هاشم همواره در صحنه باشند و در برابر کسانی که درصدد ایجاد فتنه هستند مقاومت کنند.

وی در پایان افزود: رفتنم از تبریز به‌خاطر توصیه‌های پزشکی است و به‌هیچ وجه از کسی رنجیده‌خاطر نیستم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همچنان نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..