تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبدالقیوم قلی پوری به ریاست پارک علم و فناوری استان منصوب شد

ساعت: 18:31 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115735

عبدالقیوم قلی پوری از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به سمت ریاست پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، دکتر عبدالقیوم قلی پوری استادیار زراعت و اصلاح نباتات و از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی طی حکمی از سوی وزارت علوم به ریاست پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد.

وی پیش از این سرپرستی پارک علم و فناوری استان را برعهده داشت.

پارک علم و فنّاوری به عنوان یکی از مهمترین ساختارهای موثر در اقتصاد دانش بنیان و محیطی مناسب برای استقرار، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکتهای دانش بنیان است که در تعامل سازنده با یکدیگر و با دانشگاه ها و سایر مؤسسات پژوهشی و فناوری به فعالیت های فنّاوری اشتغال دارند و هدف اصلی آن بعنوان یک نهاد فناورانه، افزایش ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت مؤسسات متکی بر فناوری است.

اهم این فعالیت ها شامل نیازسنجی، ایده پردازی، تحقیق و توسعه، طراحی مهندسی، نمونه سازی، طراحی صنعتی، استانداردسازی، تدوین دانش فنی، ثبت مالکیت فکری، تجاری سازی، انتقال فناوری، فروش و پشتیبانی بعدی برای تحقق محصولات فناوری در عرصه تولید صنعتی و همچنین عرضه سایر خدمات تخصصی است.

همکاری های بین‌المللی برای استفاده از تجارب جهانی و همچنین حضور موثر در بازارهای فنّاوری جهان از اهداف راهبردی پارک های علم و فنّاوری است.

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبدالقیوم قلی پوری به ریاست پارک علم و فناوری استان منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..