تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی واحدهای صنفی در صورت تظاهر به روزه‌خواری

ساعت: 14:04 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1115473

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در صورت مشاهده روزه‌خواری در هریک از واحدهای صنفی، نسبت به تعطیلی آن واحد طبق ضوابط قانونی اقدام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی، تظاهر به عمل حرام در انظار و اماکن عمومی و معابر، کیفر حبس یا شلاق را در پی دارد.


وی افزود: به تمامی افرادی که به هر دلیل در انظار عمومی روزه‌خواری می‌کنند اعلام می‌شود برخورد لازم و قاطع از سوی ضابطان قضایی و دستگاه‌های مربوطه با این افراد صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران خاطرنشان کرد: به منظور مراعات شان و حرمت این ماه مبارک لازم است تمام صنوف و واحدهای خدماتی و تجاری همچون سال‌های گذشته با بزرگداشت شعائر اسلامی از ارائه هرگونه خدماتی که موجب تظاهر به روزه خواری را فراهم می‌شود، پرهیز کنند.

جعفری تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف یاد شده در هریک از واحدهای صنفی، نسبت به تعطیلی آن واحد طبق ضوابط قانونی اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: متولیان مساجد با همکاری و تعامل با مسؤولان ذیربط در تأمین نظم، امنیت شهر و تسهیل رفت و آمد مطلوب‌تر به ویژه در شب‌های پرشکوه قدر، پخش صدای بلندگوها را در مراسم به گونه‌ای تنظیم کنند که موجب آسایش سالخوردگان و بیماران فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در پایان گفت: با آرزوی بهبود و سلامتی برای بیماران و افرادی که برای عذر شرعی قادر به روزه‌داری نیستند، انتظار می‌رود از تظاهر به روزه‌خواری دوری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی واحدهای صنفی در صورت تظاهر به روزه‌خواری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..